Rolák SCHÖFFEL Longsleeve Berwang L
Detailní popis produktu
Účinek potlačující zápach je díky rychleschnoucímu vláknu S.Café. Vyrábí se z recyklované kávové sedliny. Vysoký zapínací límec a pohodlný úzký střih nabízejí další pohodlí pro každou lyžařku. Díky 4way stretch vám nabízí maximální volnost pohybu a zároveň materiál optimálně reguluje Vaše tělesné klima. Chytrý detail na rukávu prozrazuje, že toto tričko s dlouhým rukávem Schöffel bylo vyrobeno pro výkonnostně orientované lyžařky. Všechna data na multisportovních hodinkách lze na první pohled přečíst přes diskrétní otvor.
VLASTNOSTI
- 4way stretch
MATERIÁLY
- 84% Polyester, 16% Elastan
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mikiny a roláky |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Velikost: | 34 |
Barva: | 3150 |
Kód barvy: | světle červená |
Kód produktu: | 20-13299 |
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.