Triko SCHÖFFEL T Shirt Ardal Man

Značka: SCHÖFFEL
1 790 Kč

Zvolte variantu

Pánské tričko Schöffel.

Detailní informace

50, Pánské, 5360
Skladem (1 KS)
1 790 Kč
52, Pánské, 5360
Skladem (1 KS)
1 790 Kč
54, Pánské, 5360
Skladem (1 KS)
1 790 Kč

Detailní popis produktu

Můžete se potit cestou na vrchol? Pak potřebujete nové tričko od Schöffelu. Nabízí vám díky technologii 4D BODY MAPPING kombinaci materiálů, díky níž jsou záda vysoce prodyšná a díky čtyřsměrnému streči získáte neomezenou volnost pohybu. Tím vás optimálně podpoří při vašich aktivitách. Materiál turistického trička je navíc rychleschnoucí, což dále zvyšuje komfort nošení.

VLASTNOSTI

  • Rychleschnoucí

 

MATERIÁLY

  • Vnější materiál na zadní straně: 90% polyester 10% elastan
  • Vnější materiál na přední straně: 77% polyester 18% lyocell 5% elastan
  • 4D BODY MAPPING - maximální volnost pohybu, prodyšný zadní panel

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52, 54
Barva: 5360
Kód barvy: red orange
Kód produktu: 20-23671

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.