Bunda SCHÖFFEL Jacket Gmund Man

Nová kolekce
Značka: SCHÖFFEL
2 590 Kč

Zvolte variantu

Pánská větru a voděodolná bunda do deště Schöffel.

Detailní informace

56, Pánské, 8180
Skladem (2 KS)
2 590 Kč

Detailní popis produktu

Užijte si optimální ochranu před nepříznivým počasím na túrách v bundě do deště Schöffel. Díky materiálu VENTURI Ripstop, který má vodní sloupec 10 000 mm, je větru odolná a zároveň odolná a prodyšná. Nemusíte tedy myslet na počasí – vítr ani déšť vás nebudou trápit. Prodyšnost navíc zajišťuje příjemné tělesné klima, protože teplý vzduch je rychle odváděn od těla ven.

VLASTNOSTI

  • Háček turistické bundy lze schovat do límce
  • Dvě vnější kapsy se zipy
  • Větru odolná a prodyšná

 

MATERIÁLY

  • Odolný dvouvrstvý materiál VENTURI ripstop
  • Vysoká prodyšnost a transport vlhkosti díky 10 000 MVTR
  • Vnější tkanina: 100% polyester (polyuretanová membrána)
  • Podšívka: Vrchní část podšívky: 100% polyester
  • Vnitřní: 100% polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 52, 54, 56
Barva: 8180
Kód barvy: dress blues
Kód produktu: 20-23458

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.