Kalhoty SCHÖFFEL Pants Folkstone Man

Značka: SCHÖFFEL
2 590 Kč

Zvolte variantu

Pánské kalhoty

Detailní informace

46, Pánské, šedá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč
50, Pánské, šedá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč
52, Pánské, šedá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč
54, Pánské, šedá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč
56, Pánské, šedá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč

Detailní popis produktu

Pánské kalhoty Schoffel Folkstone nabízejí volnost pohybu na túrách v letních měsících. 

VLASTNOSTI

  • Čtyřsměrný streč
  • Tvarovaná kolena
  • Vodoodpudivé
  • Transport vlhkosti
  • Čtyři kapsy na zip
  • Nastavení pasu

 

MATERIÁLY

  • 89 % nylon
  • 11 % elastan

 

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52, 54, 48, 46, 56
Barva: šedá
Kód barvy: asphalt
Kód produktu: 20-22800

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.