Mikina SCHÖFFEL Fleece Hoody Hydalen Man

Značka: SCHÖFFEL
3 590 Kč

Zvolte variantu

Pánská mikina Schöffel

Detailní informace

52, Pánské, 8180
Skladem (2 KS)
3 590 Kč

Detailní popis produktu

Sportovně zdolávejte vrcholy a buďte optimálně vybaveni – můžete se stylovou fleecovou mikinou od Schöffelu. Klimatickou regulaci zajišťuje směs materiálu s Graphenem, který chladí pokožku a zabraňuje nepříjemnému hromadění tepla v mikině. Vaše tělesné klima tak zůstane vždy v rovnováze a vy se můžete soustředit na túru. Recyklovaný materiál je navíc vysoce prodyšný a rychleschnoucí, což také přispívá k vynikajícímu pohodlí. Fleecová mikina Schöffel Hoody je navíc vyrobena z dvoucestného streče, který zajišťuje optimální volnost pohybu. Praktická kapsa na paži na zip a dvě vnější kapsy na zip jsou ideální pro rychlé a bezpečné uložení drobných předmětů, které potřebujete na túře.

VLASTNOSTI

  • Dvousměrný streč nabízí velkou volnost pohybu
  • Rychlé schnutí
  • Regulace tepla

 

MATERIÁLY

  • Vnější materiál: 53% polyester, 42% polyester s grafenem, 5% elastan
  • Graphene

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52
Barva: 8180
Kód barvy: dress blues
Kód produktu: 20-23669

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.