Šortky SCHÖFFEL Shorts Folkstone Men

Značka: SCHÖFFEL
1 990 Kč –30 %
Šortky SCHÖFFEL Shorts Folkstone Men
1 990 Kč –30 % 1 393 Kč

Zvolte variantu

Pánské kraťasy Schöffel

Detailní informace

48, Pánské, světle modrá
Skladem (2 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč
50, Pánské, světle modrá
Skladem (2 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč
52, Pánské, světle modrá
Skladem (2 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč
54, Pánské, světle modrá
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč

Detailní popis produktu

Šortky pro nadšence trekkingu - tyto šortky rozhodně jsou. Neváží moc, ale mají maximum funkcí. Díky 4směrnému streči nabízejí maximální volnost pohybu. Jsou také vodoodpudivé a mají vysoký odvod vlhkosti. Lze je také individuálně nastavit v pase, aby perfektně padly. Všechny kapsy jsou na zip. 89% Nylon, 11% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52, 54, 48
Barva: světle modrá
Kód barvy: 8825
Kód produktu: 20-22511

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.