Šortky SCHÖFFEL Shorts Mellow Trail Men

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
2 690 Kč –30 %
Šortky SCHÖFFEL Shorts Mellow Trail Men
2 690 Kč –30 % 1 883 Kč

Zvolte variantu

Pánské sportovní kraťasy.

Detailní informace

48, Pánské, tmavě modrá
Skladem (2 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč
50, Pánské, tmavě modrá
Skladem (2 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč
52, Pánské, tmavě modrá
Skladem (1 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč
54, Pánské, tmavě modrá
Skladem (2 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč

Detailní popis produktu

Ergonomicky střižené, lehké a prodyšné kraťasy od značky Schöffel jsou perfektní volbou. Umožňují optimální prodyšnost a rychlé schnutí materiálu. Tímto způsobem nabízejí vynikající pohodlí při nošení. Elastický pas navíc umožňuje pohodlí při každém pohybu. Stehenní kapsa na zip a integrovaná bezpečnostní kapsa na zip nabízí dostatek místa pro váš telefon a klíče.

VLASTNOSTI

  • Prodyšné
  • Elastický pas

 

MATERIÁLY

  • 85% Nylon, 15% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52, 54, 48
Barva: tmavě modrá
Kód barvy: 8859
Kód produktu: 50-23222

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.