Šortky SCHÖFFEL Shorts Toblach2 Lady

Značka: SCHÖFFEL
1 990 Kč

Zvolte variantu

Dámské turistické šortky Schöffel.

Detailní informace

36, Dámské, 2003
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
40, Dámské, 2003
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
42, Dámské, 2003
Skladem (1 KS)
1 990 Kč

Detailní popis produktu

Letní, pružné a lehké. Tyto technické dámské šortky Active Fit se vždy postarají o to, abyste v létě vypadali dobře.  Vzhled pěkně dotvářejí loga Schöffel. Pro sportovní léto – ve městě i v přírodě.

VLASTNOSTI

  • Vysoce elastický, vodoodpudivý strečový materiál
  • Dvě přední kapsy na zip a dvě zadní kapsy

 

MATERIÁLY

  • Vnější materiál: elastická tkanina UV 25+, 89 % polyamid, 11 % elastan
  • Podšívka: 100% polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Dámské
Velikost: 40, 36, 42
Barva: 2003
Kód barvy: lollipop
Kód produktu: 20-12408

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.