Tričko Schöffel T Shirt Hohberg Men
Detailní popis produktu
Připrav se na dobrodružství v přírodě s naším lehkým a rychleschnoucím tričkem! Je ideálním společníkem pro všechny outdoorové aktivity. Tričko rychle odvádí vlhkost a udržuje tě v příjemném suchu, i při náročných túrách. Vysoká prodyšnost ti zajistí svěžest po celý den. Díky kulatému výstřihu budeš nejen skvěle vypadat, ale i se skvěle cítit. Pořiď si toto tričko a užij si čas v přírodě naplno!
VLASTNOSTI
- Rychleschnoucí
- Vysoký odvod vlhkosti
- Tričko s kulatým výstřihem
MATERIÁL
- 60 % Bavlna 40 % Polyester
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Velikost: | 50, 52, 54, 56 |
Barva: | black |
Kód barvy: | 9990 |
Kód produktu: | 20-23905 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.