Kalhoty SCHÖFFEL Pants Engadin1 Lady

Značka: SCHÖFFEL
2 590 Kč

Zvolte variantu

Dámské kalhoty Schöffel

Detailní informace

34, Dámské, tmavě modrá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč
36, Dámské, tmavě modrá
Skladem (2 KS)
2 590 Kč
38, Dámské, tmavě modrá
Skladem (1 KS)
2 590 Kč

Detailní popis produktu

Vysoce kvalitní kalhoty jsou perfektním společníkem na túry. Vždy padnou díky optimálnímu střihu, 4směrnému streči, přetvarovaným kolenům a individuálně nastavitelnému pasu. Kromě toho nabízejí potlačení zápachu, vlastnosti regulující tělesné klima a ochranu proti UV záření. Zpracované materiály S.Café® ICE-CAFÉ™ zajišťují větší požitek z turistiky díky chladivému účinku na pokožku a rychlému schnutí materiálu.

VLASTNOSTI

  • Rychleschnoucí
  • Chladivé

 

MATERIÁLY

  • 89% Nylon, 11% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: SPORTOVNÍ A VOLNOČASOVÉ OBLEČENÍ
Pohlaví: Dámské
Velikost: 38, 36, 34
Barva: tmavě modrá
Kód barvy: 8180
Kód produktu: 20-12639

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.